We proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u uw bestelling wilt retourneren. Op deze pagina leest u hoe u dat doet. Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij u de aangegeven procedure te volgen.
Ruiltermijn
Het product is binnen 8 dagen van aankoop te retourneren, zonder opgaaf van reden. Het product moet uiteraard ongebruikt zijn en compleet met originele verpakking, factuur/bon inbegrepen. Voldoet uw product aan deze voorwaarden, dan kan u uw geld terug krijgen, graag voorzien wij u van een vervangend product.
Komt u het product terug brengen in onze winkel in Achterveld, dan is ons streven het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen terug te storten op uw rekening. Hiervoor zijn we onder meer afhankelijk van uw bank.
Heeft u een via de webshop aangeschaft product via de post geretourneerd, dan kunt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst terugverwachten.
Na ontvangst van uw retourzending kan u een bevestigingsmail van ons verwachten.
Ruilen van kleding
Indien het kleding betreft is het passen daarvan geen probleem – sokken niet inbegrepen. In het geval van het ruilen/retourneren van schoenen is het wel vereist dat u deze binnenshuis past/gepast heeft.
Andere kleur of maat?
Ook hier geldt dat het geretourneerde product ongebruikt is en in de originele verpakking. De factuur/bon moet aanwezig zijn. In onze winkel in Achterveld kunt u uw gegevens achterlaten en het is ons streven het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen terug te storten op uw rekening. Graag helpen wij u daar aan een product dat beter past en/of beter in de smaak valt.
Heeft u een via de webshop aangeschaft product via de post geretourneerd, dan kunt u uw geld binnen 5 werkdagen na ontvangst terugverwachten. Indien u het product wilt ruilen en de prijs van het alternatieve product valt lager uit, dan zult u het resterende bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort krijgen op uw rekening.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Het is mogelijk om het product zowel in onze winkel in Achterveld als per post te retourneren. In geval van per post retourneren zijn de kosten voor eigen rekening. Vergeet dan niet uw factuur/bon mee sturen. Als u wat bestelt heeft en u heeft geen verzendkosten betaald en u stuurt het retour zonder iets anders afnemen zullen wij deze verzendkosten alsnog voor u in rekening brengen.
Beschadigd of incomplete bestelling ontvangen?
In het geval dat u een beschadigd of incompleet product ontvangt, vragen wij u om zo snel mogelijk na het ontvangen van het product dit bij ons te melden. Samen met u zullen wij een passende oplossing zoeken.
Beste manier terugsturen product
Zorg altijd dat u het complete product terugstuurt – dus inclusief verpakking, labels etcetera. Verzend het product in een stevige verpakking en zorg voor voldoende frankering, gebruik bijvoorbeeld de doos waarin uw product geleverd is.